VVO-avond met muziek en toneel

VVO nieuws van 30-09-2024

• The Men Unplugged
  • Toneelgroep VVO Dirkshorn

Gepubliceerd:

Laatst gewijzigd: 07-10-2024 | 13:23:15

VVO heeft de eerste avond van het seizoen 2024/2025 op zaterdag 19 oktober in dorpshuis De Kastanjeboom. Met muziek én toneel.

The Men - Unplugged heeft een geheel eigen sound en speelt (h)eerlijke nummers met blues traditionals en eigen werken. Gerrit van der Spaan heeft in de jaren 80 de Mean Town Blues Band opgericht en speelde later in A Crossroads Deal. Hij trad daarna zo nu en dan nog op met zijn eigen band The Beaverhunt Blues Band. En nu dan The Men – Unplugged waar hij de zang- en gitaarpartijen voor zijn rekening neemt.

George Reijnders bespeelt sinds 2005 de Bluesharp en is bekend als medeorganisator van de Amsterdam Harmonica Meetup Group. Hij speelt sfeervolle blues op zijn harp, met de sound van de oude meesters.

Toneelgroep VVO komt ook in actie en brengt de eenakter ‘Tussen de happen door’ van Alan Ayckbourn op de planken. Het speelt zich af in een restaurant waar een directeur met zijn echtgenote en, bij toeval, één van zijn medewerkers met zijn vrouw een gezellig avondje denken door te brengen. Het pakt echter anders uit…

Spelers zijn Henk Blankendaal, Diana Wit, Charlotte de Koomen, Guus Siekman en Willy Ramler.

Aanvang 20.15 uur, entree € 12,00 (VVO-leden hebben vrij toegang). Via e-mail vvo33@ziggo.nl kan worden gereserveerd. Voorafgaand is om 19.30 uur de jaarvergadering voor de leden.

Bron: Dirkshornbruist